Regulamin rekrutacji do Szkoły Podstawowej AMS we Wrocławiu

Regulamin rekrutacji do Szkoły Podstawowej AMS we Wrocławiu

  1. Uczniem Szkoły Podstawowej AMS, zwanej dalej Szkołą, może być każde dziecko
    kwalifikujące się do normalnego toku nauczania.
  2. Rekrutacja prowadzona jest przez cały rok kalendarzowy, do wszystkich klas (0-8),
    pod warunkiem, że w danej klasie są wolne miejsca.
  3. Przyjęcie dziecka do Szkoły odbywa się na drodze procedury kwalifikacyjnej. Szkoła
    przyjmuje dzieci w kolejności złożonych podań, niezależnie od sposobu ich
    przekazania;
  4. Procedura kwalifikacyjna obejmuje kolejno:
    • Wysłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy na stronie
    www.aktywnamalaszkola.pl;
    • Rozmowę wstępną rodziców lub opiekunów prawnych, zwanych dalej rodzicami, z
    dyrektorem Szkoły;
    • Złożenie przez rodziców deklaracji przyjęcia dziecka do szkoły;
    • Poświadczenia przez rodziców, że zapoznali się z Statutem i koncepcją Szkoły;
    • Podjęcie przez Dyrektora Szkoły wstępnej decyzji o przyjęciu dziecka w poczet
    uczniów Szkoły;
  5. Dyrektor wydaje decyzję pozytywną o przyjęciu, pod warunkiem wolnych miejsc w
    danej klasie. W przypadku ilości chętnych przekraczających możliwości przyjęcia ich
    do szkoły, decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które nie zostają przyjęte w
    pierwszym procesie rekrutacji z powodu braku wolnych miejsc, dyrektor szkoły
    wpisuje na listę rezerwową.
  6. Decyzja przyjęcia ucznia do szkoły może mieć charakter warunkowy w przypadkach,
    konieczności przeprowadzenia konsultacji psychologiczno – pedagogicznych lub
    dostarczenia w późniejszym okresie opinii z właściwej poradni.
  7. Po zakwalifikowaniu dziecka w poczet uczniów i podpisaniu rzez Szkołę oraz
    rodziców umowy cywilno prawnej o świadczeniu usługi edukacyjnej, rodziców
    obowiązuje wpłacenie jednorazowej opłaty wpisowego, w wysokości ustalonej przez
    Organ Prowadzący Szkołę, na dany rok szkolny. Opłata wpisowego jest opłatą
    bezzwrotną;
  8. Nauka w Szkole jest odpłatna, łącznie z okresem wakacji.
  9. Wysokość czesnego na kolejny rok szkolny określa decyzja zarządu Fundacji oraz
    Dyrektor Szkoły
  10. Czesne płatne jest do dnia 10-tego każdego miesiąca
  11. Na uzasadniony wniosek rodziców /prawnych opiekunów dziecka/, po uzyskaniu
    zgody organu prowadzącego, Dyrektor Szkoły może ustalić inną wysokość czesnego
    lub rozłożyć płatność na raty